Talviselviytymiskurssi-Eloonjäämistaitojen perusteet

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Raseborg
Ilmoittautumisaika

Kurssin jälkeen jokainen osallistuja osaa soveltaa talviselviytymisen perusteita ja osaa toimia selviytymistilanteessa oman toimintakykynsä säilyttäen.

Kurssin hinta €52,-
Kurssin sijainti: Dragsvik-Hangonniemi

Kaikille selviytymiskoulutuksesta kiinnostuneille yli 15-vuotta täyttäneille Suomen kansalaisille.
HUOM! Kurssille osallistumista ei suositella, jos noudatat ehdotonta kasvisruokavaliota, sinulla on keliakia, runsaasti ylipainoa, sepelvaltimotauti, korkea verenpaine tai diabetes.

Suositeltavat esitiedot

Kurssi on täynnä!
Erätaidot ja -perinteet ovat olleet ässä suomalaisten hihassa. Niillä on selviydytty kivikaudella, keskiajan savupirteissä, sekä talvi- ja jatkosodassa. Tänä päivänä ihmiset harvemmin näitä taitoja tarvitsevat arjessaan, mutta entä, kun ruskavaelluksella keskellä Lapin syvintä erämaata rinkka kaikkine varusteineen häviää virran mukana jokea ylittäessä? Tai, kun alkukesän melontaretkellä rajuilma yllättää ulkosaaristossa ja pelastaudut saarelle, mukanasi vain päälläsi olevat päiväretken varusteet? Puhelimesta akku loppui juuri kriittisellä hetkellä, etkä voi kutsua apua paikalle. Ovatko selviytymistaitosi ajan tasalla? Mukaan tarvitset vain puukon, tulukset ja ennen kurssia valmistamasi pienen selviytymisrasian. Tervetuloa Dragsvikiin selviytymiskurssille, oppimaan perinteisiä erätaitoja ja uusimpia selviytymistekniikoita valvotuissa, turvallisissa puitteissa. Kurssilla opit mm. tilapäismajoitteen rakentamisen, tulenteon, hankkimaan ravintoa ja vettä luonnosta, sekä navigoinnin perusteita. Kurssin läpäiseminen edellyttää fyysistä terveyttä sekä henkistä kanttia ja halua kestää janoa, nälkää ja epämukavia olosuhteita. Tule, opi ja testaa rajojasi!

Uudenmaan Prikaati
Raseborgsvägen 39