Kaira 2019 Talviselviytymisharjoitus

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Raseborg
Ilmoittautumisaika

Kurssin jälkeen jokainen osallistuja hallitsee luonnossa selviytymisen perusteet sekä toiminnan useita vuorokausia kestävässä selviytymistilanteessa.

Aiemmin suoritettu selviytymiskoulutus (MPK, varusmiesaikana tai muu vastaava) 18v ikäraja.
Kurssi on vaativa ja ei suositella henkilöille, joilla on ylipainoa, verenpainetauti, diabetes tai muita äkillisesti toimintakykyyn vaikuttavia terveyshaittoja.

Suositeltavat esitiedot

Kurssilaiset toimitetaan toiminta-alueelle, josta harjoitus alkaa.
Harjoituksessa annetaan vaativia tehtäviä, jotka suoritetaan talvi-olosuhteissa. Koko alueella toimii useita vihollisen jäljityspartioita, joiden tehtävänä on kurssilaisten kiinniotto. Kurssilaiset soveltavat aiemmin oppimaansa selviytymiskoulutusta ja yrittävät selvitä vihollisen miehittämältä alueelta takaisin omien joukkojen luo.

Uudenmaan Prikaati
Raseborgsvägen 39