Reserviläisjohtaja 2 osa 1

Kesto 2 vrk
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 10.2.2019 mennessä

Reserviläisjohtajan johtamisvalmiuksien kehittäminen osana ryhmää tai organisaatiota, syväjohtamisen mallin mukaisesti teoriassa ja käytännössä. Ymmärtää tämän päivän toimintaympäristön vaikutukset joukon johtamisessa.

Reserviläisjohtaja 2 -kurssi on tarkoitettu Reserviläisjohtaja 1 -kurssin aiemmin suorittaneille.

Suositeltavat esitiedot

Maanpuolustuskoulutusyhdistys (MPK) järjestää yhteistyössä Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun aluetoimiston kanssa Reserviläisjohtaja 2 -kurssin. Reserviläisjohtaja 2 -kurssi on tarkoitettu Reserviläisjohtaja 1 -kurssin suorittaneille. Kurssi toteutetaan kahdessa jaksossa 23.-24.2.2019 sekä 30.-31.3.2019. Kurssi järjestetään Oulussa, Hiukkavaarassa.

Reserviläisjohtaja 2 -kurssi toteutetaan kahtena viikonloppuna noin kuukauden välein. Osallistujan on sitouduttava osallistumaan kurssin molempiin viikonloppuihin.

Kurssin osanottajat kutsuu tilaaja, puolustusvoimien Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun aluetoimisto.

Majoitus järjestetään tupamajoituksena Hiukkavaarassa. Reserviläisille jaetaan tarvittava oppimateriaali. Varaa mukaasi henkilökohtaiset hygieniavälineet sekä henkilökohtainen, myös ulkona liikkumiseen soveltuva säänmukainen vaatetus. Harjoituksessa ei jaeta eikä käytetä sotilasvaatetusta.

Vapaaehtoisessa harjoituksessa reserviläisille maksetaan harjoituksesta päiväraha sekä matkakustannukset.

Maanpuolustuskoulutusyhdistykseltä tilattujen kurssien harjoitusvuorokaudet lasketaan reserviläisille kertausharjoitukseen rinnastettaviksi vuorokausiksi.

Oulu, Hiukkavaara, PPOHMKAIALTSTO:n luokka
Hiukanreitti 40
90650 Oulu

Kieli