Reserviläisjohtaja 3

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Taivalkoski
Ilmoittautumisaika 2.10.2019 12.00 mennessä

•osallistujien johtamistaitojen syventäminen ja johtamiskäyttäytymisen kehittäminen
•ongelmanratkaisu-, taistelunjohto-, ja motivointitaitojen kehittäminen kriisitilanteissa
•rakentaa vahva linkki syväjohtamiseen ja siviili/kertausharjoitus/kurssitilanteiden käsittelyyn.

Johtamistaitonsa kehittämisestä kiinnostuneet reserviläiset, jotka ovat käyneet reservinjohtaja 2 kurssin.

Suositeltavat esitiedot

Kurssi on puolustusvoimien Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun aluetoimiston Maanpuolustuskoulutusyhdistykseltä tilaamaa johtamiskoulutusta.

Majoitus tapahtuu maastossa telttamajoituksena. Varaa mukaasi henkilökohtaiset hygieniavälineet sekä henkilökohtainen, ulkona liikkumiseen soveltuva säänmukainen vaatetus. Harjoituksessa jaetaan myös sotilasvaatetus (suojavaatetus).

Vapaaehtoisessa harjoituksessa reserviläisille maksetaan harjoituksesta päiväraha sekä matkakustannukset.

Maanpuolustuskoulutusyhdistykseltä tilattujen kurssien harjoitusvuorokaudet lasketaan reserviläisille kertausharjoitukseen rinnastettaviksi vuorokausiksi.

Harjoitus on vapaaehtoinen ja sen aikana syvennetään käytännön johtamisharjoitusten kautta osaamista syväjohtamisen toimintatapamalliin. Koulutus tapahtuu käytännön harjoituksina. Kouluttajina toimivat Puolustusvoimien hyväksymät MPK:n kouluttajareserviläiset.

Saapuminen kurssille perjantaina 11.10. klo 17.00 mennessä.
Ilmoittautumispaikka: Hiukanreitti 225, 90650 Oulu

Maijanlammen leiri- ja harjoitusalue
Ouluntie 8
93400 Taivalkoski