Kyber-jatkokurssi 2 / SOC tier 2 - poikkeamien hallinta

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Santahamina, Helsinki
Ilmoittautumisaika 16.11.2018 - 13.1.2019

Kurssi pidetään Helsingissä Santahaminassa.

Kurssi antaa valmiuksia toimia myöhemmin syksyllä pidettävällä Kyberturvallisuuden erikoiskurssilla.

Kurssin jälkeen kurssilainen tuntee tietojärjestelmien suojaamisen ja valvonnan periaatteet ja kuinka poikkeamia arvioidaan ja raportoidaan,
tunnistaa tietoturvariskeja ja epäilyttäviä tapahtumia, tuntee tietoturva- ja kyberuhkia, alan toimijoita ja tällaiseen toimintaan
liittyvää lainsäädäntöä sekä toimintaa Security Operations Center (SOC) Tier 2-tasolla.

Kurssin kohderyhmä on tietoverkkojen suojaamisesta ja valvonnasta kiinnostuneet henkilöt.
Huom. valitse vain toinen jatkokursseista jotta mahdollisimman moni pääsisi mukaan.
MPK pidättää oikeuden valita osallistujat.

Suositeltavat esitiedot

Kurssilainen tulee osata TCP/IP verkkojen toiminnan perusteet. Kurssilla käytetään pääosin Linux-pohjaisia työkaluja, ohjelmistoja ja tcp/ip verkkolaitteita.

Santahamina
Radioniementie 1 Santahamina, Helsinki