Toimintapäivä 2019

Kesto 1 vrk
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 21.4.2019 mennessä

Opettaa ja palauttaa muistiin reserviläisille kivääriammunnan ja pistooliammunnan harjoittelu ja ampuminen. Harjoituksen jälkeen koulutettavien on tunnistettava ja hallittava kivääri- ja pistooliammunnan tavoitteet, osata varomääräykset, kouluammunnan vaatimukset ja suorittaa kivääri- ja pistooliammunta. Lisäksi pyritään saavuttamaan mahdollisimman hyvä ampumatulos.

Kurssi soveltuu kaikille reserviläisille.

Suositeltavat esitiedot

Harjoituksen kouluttajina toimivat ammattitaitoiset ja toiminnassa aktiivisesti mukana olevat reserviläiset.

Harjoitukseen kuuluvat koulutus, patruunat ammuntoihin ja lounas/kahvit sekä siitä myönnetään 1 korvaava KH -vuorokausi. Toimintapäivän osallistumismaksu 30€/henkilö.

Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun aluetoimiston luokka sekä ampumaradat
Hiukanreitti 40
90650 Oulu

Kieli