MNL Arjen turvallisuus kouluttajakoulutus -kurssi

Ajankohta 7.6.2019 - 9.6.2019
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika

Kurssilla harjoitellaan kouluttamaan Maanpuolustusnaisten Liiton Arjen turvallisuuden koulutuskokonaisuuteen liittyvät osiot sekä tutustutaan erilaisiin koulutusmenetelmiin.
Kouluttajakurssin käynyt henkilö:
- Osaa kouluttaa pakollisen osion sekä turvallisuusradan osiot: alkusammutus, hätäensiapu, kotivara.
- Vaihtuvista osioista tulee osata vähintään henkilökohtainen turvallisuus, perheturvallisuus ja selviytyminen sähköttä koulutusosiot. Lisäksi tulee tuntea muut vaihtuvat osiot.
- Hallitsee vähintään yhden toiminnallisen koulutusmenetelmän ja lisäksi tuntee/tietää muita vaihtoehtoisia koulutusmenetelmiä

Kouluttajakoulutus on kohdennettu Maanpuolustusnaisten Liiton ja Naisten valmiusliiton jäsenille. Kurssille voivat osallistua myös johonkin muuhun MPK:n jäserjärjestöön kuuluvat naiset. Koulutuksen jälkeen kurssilaisten toivotaan sitoutuvan toimimaan Arjen turvallisuus- kurssien kouluttajina omalla alueellaan.

Ilmasotakoulu
Viestitie 1