Hilla - Johtopaikkakurssi

Ajankohta 7.9.2019
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika

Kurssin käytyään osallistuja tuntee Vapepa-toiminnan operatiivisen johtamisen edellytyksiä, osaa varautua toimimaan vapaaehtoisorganisaation johtopaikalla ja hallitsee johtopaikan eri toimintojen organisoimisen, toiminnan suunnittelun perusteet ja johtamisen teknisten apuohjelmien käytön.

Koulutus on tarkoitettu henkilöille jotka ovat suorittaneet Vapepan peruskurssit tai omaavat vastaavat tiedot ja taidot ja jotka ovat halukkaita kehittämään näkemystään eri Vapepa toiminnan tasoilla. Eduksi katsotaan halu osallistua jatkossa valtakunnallisesti määriteltyihin eri johtotason kursseihin. Kurssi on suunnattu erityisesti ryhmän/partionjohtajille Vapepa-johtajille, Vapepa-sihteerikoulutuksesta tai muuten johtopaikkatyöskentelystä kiinnostuneille.

Osallistumismaksu sisältää myös sunnuntain osallistumismaksun.

Ilmasotakoulu
Viestitie