KORPI 2019 -harjoitus, Maakuntakomppaniakurssi

Aika 16.00
Paikkakunta Kajaani
Ilmoittautumisaika 3.12.2018 - 28.7.2019

Kurssi sisältää Maakuntakomppanian tehtäviin kuuluvien toimintojen harjoittelua käytännössä ja on suunnattu ensisijaisesti Kainuun Maakuntakomppanian jäsenille. Kurssin koulutussisältö perustuu KAIMAAKK tarpeisiin.

Kohderyhmänä on ensisijaisesti Kainuun Maakuntakomppania.
Puolustusvoimien tilaama kurssi. Kurssille voidaan hyväksyä myös henkilöitä oman halukkuuden mukaan. Puolustusvoimat tarkastaa ja valitsee kutsuttavat reserviläiset. Valintakriteereinä ovat mm.
-Kurssi palvelee asevelvollisen poikkeusolojen tehtävää tai jatkosijoitussopivuutta
-Aikaisempi sotilaskoulutushistoria
-Ikä ja sopivuus
-Etusijalla valinnoissa ovat ensikertalaiset
Kaikki hyväksytyt saavat kutsun VEH -harjoitukseen.

Suositeltavat esitiedot

Kainuun prikaati, opastustaulut pääportilta