Puolustusvoimien hyväksymien kouluttajien jatkokoulutus

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Ylämylly
Ilmoittautumisaika 9.4.2019 - 5.6.2019

Kurssin tavoitteena harjaannuttaa Savo-Karjalan Maanpuolustuspiirin kouluttajia toimimaan kouluttajatehtävissä ja syventää osaamista Puolustusvoimien määrittämissä koulutusaiheissa sekä levittää kouluttajien keskuudessa hyviksi todettuja koulutuskäytänteitä ja laventaa näin kouluttajien yleistä kouluttajaosaamista.

Kurssi on Savo-Karjalan Maanpuolustuspiirin kouluttajille suunnattu kurssi. Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti Puolustusvoimien hyväksymille kouluttajille.
Puolustusvoimat tekee lopullisen päätöksen kurssilaisen hyväksymisestä kurssille.
Kurssille hyväksytyille lähetetään VEH-kutsu juhannukseen mennessä.

Suositeltavat esitiedot

Kurssi on Puolustusvoimien MPK:lta tilaamaa sotilaallista koulutusta (VEH-perusteinen).
Pohjois-Karjalan Aluetoimisto tekee päätöksen kurssilaisen hyväksymisestä kurssille.

Ylämylly
Paloaukeantie 10 A