NASTA Pihlaja 2019 - Turvallisesti vesillä

Ajankohta 20.9.2019 - 22.9.2019
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 24.5.2019 9.00 - 19.6.2019 15.00

Osaa tunnistaa tapoja liikkua turvallisesti vesillä eri vuodenaikoina ja toimia oikein hätätilanteessa. Kehittää osallistujien valmiutta ja asennetta turvalliseen liikkumiseen vesillä.

Soveltuu kaikille ja kaikenikäisille. Ikäraja osallistujille on 18 vuotta. Osallistuminen edellyttää hyvää peruskuntoa ja uimataitoa. Kurssin aikana liikutaan varuskunta-alueella ja kurssi pidetään pääosin ulkona.

HUOM! KURSSI ON TÄYNNÄ.

Suositeltavat esitiedot

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta tai ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Harjoitukseen osallistuminen vaatii normaalia terveyttä ja kuntoa. Koulutus on luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta.

Harjoitukseen hyväksytyille lähetetään noin kuukautta ennen harjoitusta kirje, jossa kerrotaan tarkemmin jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta. Maksuohjeet lähetetään osallistumismaksun suorittamista varten kurssilaiselle aikaisintaan 21 päivää ennen harjoitusta sähköpostitse tai e-kirjeenä. Osallistumisen peruuttaminen tätä ennen ei aiheuta kustannuksia.

HUOM! KURSSI ON TÄYNNÄ.

Santahamina

Kieli

suomi