NASTA Pihlaja 2019 - Henkinen kriisinkestävyys

Ajankohta 20.9.2019 - 22.9.2019
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 24.5.2019 13.00 - 19.6.2019 15.00

Osallistuja tunnistaa erilaisia yksilöllisiä tapoja kriisitilanteessa sekä osaa ottaa käyttöön erilaisia vuorovaikutuskeinoja auttaakseen ja tukeakseen kohdates-saan kriisissä olevaa ihmistä.

Soveltuu kaikille ja kaikenikäisille. Suositellaan Henkinen tuki peruskurssin käyntiä. Kurssi ei ole tarkoitettu itse akuuttia kriisiä läpikäyvälle. Ikäraja osallistujille on 15 vuotta, alle 18-vuotiailla tulee olla vanhempien lupa.

Suositeltavat esitiedot

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoi-tuksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuminen ei edel-lytä aikaisempaa kurssikokemusta tai ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Harjoitukseen osallistuminen vaatii normaalia terveyttä ja kuntoa. Kou-lutus on luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta.

Harjoitukseen hyväksytyille lähetetään noin kuukautta ennen harjoitusta kirje, jossa kerrotaan tarkemmin jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta. Maksuohjeet lähetetään osallistumismaksun suorittamista varten kurssilaiselle aikaisintaan 21 päivää ennen harjoitusta sähköpostitse tai e-kirjeenä. Osallistu-misen peruuttaminen tätä ennen ei aiheuta kustannuksia.

HUOM! KURSSI ON TÄYNNÄ.

Santahamina