SRA - ampujankurssi

Kesto 2 vrk
Paikkakunta Karkialampi, Mikkeli
Ilmoittautumisaika 9.12.2018 - 20.1.2019

Kyettävä SRA ammuntojen vaatimiin teoria- ja käytännöntaitoihin. Kurssin tavoitteena on antaa perusteet SRA ampujaksi, joka hallitsee SRA-sääntöjen mukaisen turvallisen aseen käytön sekä valmentaa kurssin teoria- ja käytännön kokeeseen.

Ikäraja on 18 vuotta. Huom! että ennen kun voitte hankkia ampumaturvan teidän täytyy olla jonkun reserviupseeri- tai reserviläisjärjestön tai killan jäsen.

Suositeltavat esitiedot

Kurssin teoria- ja käytännönkokeen hyväksyttävästi suorittanut Reserviläisurheiluliiton jäsenyhdistyksen jäsen, jolla on voimassa oleva vakuutus ampumaurheilulle (Reserviläisen ampumaturva tai SAL ampujavakuutus) voi saada RESULin SRA ampujakortin, mikä on edellytyksenä SRA ampumaharjoituksiin ja –kilpailuihin osallistumiselle. SRA-ampujan kortista RESUL veloittaa 30 €.
Kurssin järjestäjän puolesta ei jaeta erillistä varustusta.
Ampumavakuutus
Ampumakoetta varten jokaisella tulee olla voimassa ampumaturva tai SAL:in vakuutus.
Ampumaturvan voi hankkia täältä:
Huomioikaa että ennen kun voitte hankkia ampumaturvan teidän täytyy olla jonkun reserviupseeri- tai reserviläisjärjestön tai killan jäsen.

Rakennus 12 Army Hostel
Jääkäritie 5