Asekäsittelyammunta - kokeneet

Kesto 0,5
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 4.2.2019 8.00 - 12.5.2019 23.00

Harjoituksen tavoitteena on kehittää aseenkäsittelytaitoja laaja-alaisesti. Harjoitus koostuu tyypillisesti aseenkäsittely- ja ampumaharjoitteista yhteen tai useampaan maaliin sekä soveltavasta SRA-tyyppisestä rastista, jossa yhdistetään harjoitusvuorolla harjoitellut asiat. Aseina käytetään itselataavaa kivääriä ja pistoolia.

18 vuotta täyttäneet Maanpuolustuspiirimme henkilöt, joilla on SRA-kortti, SAL:n turvallisen ampujan status tai muulla uskottavalla tavalla todennettava, riittävä osaaminen aseenkäsittelyyn toiminnallisessa ammunnassa. Huom. harjoitusvuorolla oletuksena on, että toiminnallinen ammunta on osallistujalle tuttua ja osallistuja hallitsee turvallisen aseenkäsittelyn sekä käytettävän kaluston ja varusteet. Tällä vuorolla ei anneta opetusta ammunnan perusteisiin.
Osallistujamäärä maks. 20 henkilöä

Suositeltavat esitiedot

SRA-kortti, SAL:n turvallisen ampujan status tai muu vastaava osoitus ampumataidosta

Santahamina