Tarkka-ammunnan SM-kisat (Simo Häyhä), toimitsijat

Kesto 3 vrk
Paikkakunta KAJAANI
Ilmoittautumisaika 4.4.2019 17.00 - 24.6.2019 8.00

Toimijat vastaavat kilpailun huollosta ja yleisjärjestelyistä.

Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen toimintaan sitoutuneet henkilöt.

Suositeltavat esitiedot

TÄMÄ KURSSI ON TARKOITETTU TOIMITSIJOIDEN ILMOITTAUTUMISELLE.

Tarkka-ampujakilta ry järjestää Reserviläisurheiluliiton tarkka-ammunnan SM-kilpailun Kuhmon Vuosangassa 16.-18.8.2019.
Kilpailun tukijoina toimivat Kainuun prikaati, Reserviläisurheiluliitto ja Maanpuolustuskoulutusyhdistys.

Tervetuloa toimitsijaksi vuoden 2019 Häyhä-kilpailuun! Tarjolla on tehtäviä ampuma- ja tehtävärastien johtajina ja avustajina. Lisäksi tarvitaan toimitsijoita tukemaan harjoituksen johto- ja huolto-organisaatiota.
Ampumarastin toimitsijalla on ensiluokkaisen hyvä tilaisuus päästä seuraamaan mestariluokan ampujien toimintaa tuliasemassa, mikä kehittää varmasti myös omaa osaamista! Tarkka-ammuntakilpailussa toimitsijatehtävässä toimiminen on myös erinomainen tapa päästä paremmin sisään lajiin. Toimitsijana kilpailuun osallistuminen parantaa myös ranking-pisteitäsi seuraavan vuoden kilpailun kilpailijakarsintaan!

ILMOITTAUDU TÄLLE KURSSILLE SEKÄ LISÄKSI SÄHKÖPOSTILLA KILPAILUN RATAMESTARILLE aku.saarelainen@gmail.com

Sähköposti-ilmoittautumiseen ilmoita yhteystietosi, sekä kerro hieman itsestäsi:
- Minkälainen tausta tarkka-ammuntaharrastuksesta sinulla on?
- Missä tehtävissä haluaisit kilpailussa toimia? (Ampumarasti, tehtävärasti, muu: mikä?)
- Onko joitain toimitsijoita, joiden kanssa haluat ehdottomasti samalle rastille?
Ratamestari vastaa toimitsijoiden koordinoinnista ja vastaa tarvittaessa myös kysymyksiin!

Kainuun prikaati Kajaani / Vuosangan ampuma-alue
Prikaatintie 97