Kesäyön Marssi marssijat - 10 km - Sotilas

Kesto 1 pv
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika

Testata ja osoittaa reserviläisen kenttäkelpoisuutta.

Kaikille reserviläisille

Suositeltavat esitiedot

Reserviläisten kenttäkelpoisuusvaatimukset muuttuvat lähivuosina. Vaikka pitkillä reppumarseilla on paikkansa kestävyyskunnon osoittamisessa, niiden merkittävyys on laskenut. Tilalle on tullut tarve suorittaa "pikamarsseja" taisteluvarustuksessa. Nyt on mahdollisuus kokeilla yhtä mahdollisuutta: 10 000 metrin pikamarssi sotilasvarustuksessa ja kello käymässä.
- Matka 10 km
- Sotilasvaatetus: Yleisesti palveluskäytössä olevat varsikengät, maastopuku ( Ei vieraita kansallisuustunnuksia) ja päähine.
- Sotilasmallinen reppu, paino alussa ja lopussa 15 kg, punnitaan alussa ja lopussa. Keventäminen kielletty matkan aikana (valvotaan )
- Suoritusaika 1 h 30 min Aika mitataan Emit- järjestelmällä. Emit-lähettimen saa lainaksi marssin ajaksi.

Marssikeskus aukeaa klo 12.00. Ilmoittatuminen klo 15.00 mennessä, lähtö klo 16.00. Reitillä ei ole huoltoa. Marssin lopuksi tarjotaan keittolounas.

Tuusulan urheilukeskus
Kilpailukuja Tuusula