PikkuNASTA/ Mielikki2019, Liikenneturvallisuus - ja B-ajo-oikeuskurssi, Sotinpuro 2019

Ajankohta 30.8.2019 - 1.9.2019
Kesto 2,5 vrk
Paikkakunta Nurmes
Ilmoittautumisaika 15.4.2019 1.00 - 31.7.2019 23.00

Koulutuksen jälkeen kurssilainen osaa ennakoida ja arvioida liikenteen riskitilanteita ja vastuullista toimintaa tieliikenteessä. Kurssilainen osaa käyttää puolustusvoimien B- ajoluokkaan kuuluvia ajoneuvoja. Kurssilaisille voidaan myöntää koulutuksen jälkeen puolustusvoimien B-ajo-oikeus.

Kurssi soveltuu henkilöille, jotka tarvitsevat puolustusvoimien B-ajo-oikeutta. Kurssille ilmoittautuvalla täytyy olla voimassa vähintään B-luokan ajokortti eikä saa olla vakavia ajo-oikeuteen vaikuttaneita/vaikuttavia rikkomuksia.
Voimassa oleva ajokortti esitettävä kurssin alussa!

Suositeltavat esitiedot

PikkuNASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja harjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta tai ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Harjoitukseen osallistuminen vaatii normaalia terveyttä ja kuntoa. Koulutus on luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta.

Harjoitukseen hyväksytyille lähetetään noin kuukautta ennen harjoitusta kirje, jossa kerrotaan tarkemmin jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta. Maksuohjeet lähetetään osallistumismaksun suorittamista varten kurssilaiselle aikaisintaan 21 päivää ennen harjoitusta sähköpostitse tai e-kirjeenä. Osallistumisen peruuttaminen tätä ennen ei aiheuta kustannuksia.

Sotinpuron leirialue
Sotinpurontie 78
75500 Nurmes

Kieli