Järjestyksenvalvojan peruskoulutus (40 h) osa 1

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 4.2.2019 mennessä

Tavoitteena on antaa kurssin hyväksytysti suorittaneelle valmiudet toimia järjestyksenvalvojana. Järjestyksenvalvojan peruskoulutuksen käytyään ja teoriakokeen hyväksytysti suoritettuaan kurssilainen voi hakea poliisilta hyväksyntää järjestyksenvalvojaksi.

Täysi-ikäisille MPK:n sitoutuneille sekä MPK:n jäsenjärjestöjen jäsenille, jotka haluavat työskennellä järjestyksenvalvojana yleisötapahtumissa, urheilutapahtumissa, ravintoloissa, laivalla, leirintäalueella tai MPK:n järjestämissä yleisötilaisuuksissa.
Järjestyksenvalvojan tehtävissä voi toimia poliisin hyväksymä 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka on suorittanut hyväksytysti järjestyksenvalvojan peruskoulutuksen ja teoriakokeen.

Suositeltavat esitiedot

Kurssi järjestetään kahtena peräkkäisenä viikonloppuna perjantaista sunnuntaihin 8.- 10.2. ja 15.- 17.2.2019. Kurssin 2. osa järjestetään Paviljonki-rakennuksen luokassa, Hiukanreitti 225. Kurssin tarkempi aikataulu näkyy jäljempänä olevassa ohjelmassa. Kurssimaksu 90€ sisältää opetuksen, vakuutuksen, lounaat (la-su), kahvit sekä kirjallisen kokeen. Kurssilaisen on oltava läsnä kaikilla kurssin opetustunneilla.

Kurssilaisen ei tarvitse ilmoittautua erikseen kurssin 2. osaan. Kurssilaiset lisätään järjestelmässä 2. osaan MPK:n Oulun koulutuspaikan toimiston toimenpitein.

Kurssilaisten vaatetuksena 1. osan aikana on oppitunneilla sisävaatetus ja la-su lisäksi ulkona tapahtuvassa opetuksessa ulkoiluvarustus. 2. osan aikana oppitunneilla sisävaatetus ja sunnuntaina lisäksi sisäliikuntavaatetus.

Osallistumismaksu sisältää opetuksen, vakuutuksen, lounaan (la-su), kahvit sekä kirjallisen kokeen.

Hiukkavaaran virastotalo, Pohjansali-auditorio
Hiukanreitti 40
90560 Oulu

Kysy lisätietoja