PIHLAJA 2019 - JohdaNASTA II

Kesto 2 pv
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika

Kurssilla keskitytään henkilöjohtamiseen, viestintään ja vuorovaikutukseen johtamisen osana sekä valmistaudutaan toteuttamaan NASTA-harjoitus.
Koulutus sisältää teoriaopetusta ja käytännön harjoittelua.

Koko kurssi on tarkoitettu harjoituksen organisaation johdolle, toimistojen päälliköille ja heidän varoilleen, vastuupäälliköille, sekä kurssinjohtajille ja kurssin varajohtajille.

Lauantaina kurssille osallistuvat organisaation kaikki muut toimijat (ei kouluttajat) esim. autonkuljettajat ja ensiapupäivystäjät, yms.

Kurssin yöpyminen tapahtuu Puolustusvoimien kurssikeskuksessa.

Suositeltavat esitiedot

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin.
Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta tai ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Harjoitukseen osallistuminen vaatii normaalia terveyttä ja kuntoa. Koulutus on luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta.

Puolustusvoimien Kurssikeskus
Rantatie 66 Tuusula