Järjestyksenvalvojan kaasusumutinkoulutus (5 h)

Ajankohta 1.6.2019
Kesto 1 vrk
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 28.5.2019 mennessä

Kurssin jälkeen koulutettava,
- TUNTEE kaasusumuttimen kantamiseen liittyvän lainsäädännön,
- HALLITSEE kaasusumuttimen turvallisen käytön voimankäyttötilanteessa.

Koulutuksen hyväksytysti suorittaneet voivat hakea poliisilta kaasusumuttimen kantolupaa sekä järjestyksenvalvojakorttiin merkintää kaasusumutinkoulutuksesta.

Täysi-ikäisille MPK:n sitoutuneille sekä MPK:n jäsenjärjestöjen jäsenille, jotka ovat suorittaneet voimankäytön yleisen osion (4h tai 6h) jo aiemmin jonkun toisen koulutuksen yhteydessä (1.1.2017 alkaen esim. järjestyksenvalvojan peruskoulutukseen (40h) sisältyy fyysisen voimankäytön perusteet).

Suositeltavat esitiedot

Kurssi järjestetään Paviljonki-rakennuksen luokassa, Hiukanreitti 225. Kurssin tarkempi aikataulu näkyy jäljempänä olevassa ohjelmassa. Kurssimaksu 65,00€ sisältää opetuksen, kirjallisen kokeen, näyttökokeen, vakuutuksen sekä välipalat ja kahvit. Kurssilaisen on oltava läsnä kaikilla kurssin opetustunneilla.

Kurssilaisten vaatetuksena vaatetus, joka mahdollistaa ripeän liikkumisen. Jalkineet tulee olla nilkkaa tukevat ja jalassa pysyvät.

Hiukkavaaran ampumaradan Paviljonki (MPK)
Hiukanreitti 225
90560 Oulu