Lentoetsijän perehdyttämiskurssi naisille

Kesto 2
Paikkakunta Lappeenranta
Ilmoittautumisaika

Kurssin jälkeen kurssilaiset tuntevat lentokoneessa toimivan lentoetsijän tehtävät, sekä tietävät kuinka hakeutua lentoetsijäkoulutukseen.

Kurssi soveltuu reippaille, hyväkuntoisille naisille, jotka kykenevät toimimaan lentävässä lentokoneessa, eivät pelkää ilmassa olevia tuulia ja koneen tekemiä etsintäkuvioita sekä kykenevät poistumaan myös hätätilanteessa omin voimin koneesta.

Suositeltavat esitiedot

Kurssilla on mahdollisuus tutustua todelliseen lentotoimintaan lentokone-, drone- ja moottorivarjoliidinympäristössä. On hyvä huomioida, että tyypillisen etsintätehtäviin käytetyn Cessna C172 -koneen takaistuinten tilat ovat henkilön pituuden suhteen rajoitetut, ja nelihenkisen miehistön yhteismassa saa olla varusteineen 320 kg

Lappeenranta Lappeenranta

Kieli