Sissikoulutusohjelman suunnitteluseminaari 4

Kesto 1,0 vrk
Paikkakunta Ylämylly
Ilmoittautumisaika 27.5.2019 10.00 - 5.9.2019 21.00

Kurssin tavoitteena on jatkaa kurssikohtaisen koulutuksen suunnittelua helmikuussa 2019 hyväksytyn valtakunnallisen sissikoulutusohjelman pohjalta.
Kurssin tavoitteena on myös se, että kurssille osallistuvat kykenevät toimimaan tulevaisuudessa koulutusohjelman käytännön toteuttamiseen liittyvissä tehtävissä kurssien johto- ja kouluttajatehtävissä.

Kurssi soveltuu syksyllä 2018 ja tammikuussa ja toukokuussa 2019 ko. työryhmän työpajaviikonloppuihin osallistuneille ja erikseen uusina jäseninä työryhmään hyväksyttäville sissitoimintaan perehtyneille henkilöille.

Suositeltavat esitiedot

Kurssi on kohdennettu ensisijaisesti aiempiin suunnitteluseminaareihin osallistuneille henkilöille ja Savo-Karjalan Maanpuolustuspiirin erikseen työryhmään nimeämille henkilöille.
Työryhmään voidaan ottaa yksittäisiä asiantuntijajäseniä vapaan haun perusteella. Päätöksen kurssille hyväksymisestä tekee Savo-Karjalan Maanpuolustuspiirin johto.
Kurssille hyväksytyille lähetetään ennen kurssia ennakkoaineistoa, jonka perusteella kurssilaiset voivat valmistautua kurssitehtäviinsä jo ennen kurssia.

Ylämyllyn varastoalue
Paloaukeantie 10A