Maskun marssi

Aika 9.00
Paikkakunta Masku
Ilmoittautumisaika

Tapahtuman tavoitteena on kansalaisten fyysisen kunnon ylläpito ja kehittäminen. Tapahtumaan osallistuja tuntee oman fyysisen kuntonsa, hallitsee marssin turvallisen kokonaissuorituksen.

Tapahtuma on avoin ja soveltuu kaikille yli 15-vuotiaille Suomen kansalaisille.

Marssille voit osallistua yksin, kaksin tai joukkueena, kävelysauvojen kanssa tai ilman. Vähintäänkin auttava kartanlukutaito on kuitenkin suositeltavaa.

Suositeltavat esitiedot

Liikuntatapahtuma järjestetään ulkoilureitillä, joka pääosin noudattaa ns. Karevan Kierto-reitistöä ja on pituudeltaan n.15 km. Reitistö sijaitsee Maskun, Raision ja Ruskon alueilla.

Reitiltä löytyy luonnontilainen suo-osuus ja komeita metsäpolkutaipaleita. Aikaa Karevan kiertoon kannattaa varata (tauot mukaan lukien) noin neljä tuntia.

Marssireitin varrelta on mahdollisuus etsiä ns. koordinaatti-rasteja.

Nämä kysymysrastit löytyvät noin 20-100m etäisyydeltä varsinaisesta reitistä.

Rastit ovat väliaikaisia, vain tapahtuman ajan käytössä olevia. Rastien koordinaatit ilmoitetaan WGS84 muodossa (esim. N60º33.379 E022º06.846).

Rastien etsimistä varten tarvitset oman navigointilaitteen:

Käsi-GPS-laite tai matkapuhelin mistä löytyy jokin navigointiohjelma (esim. Karttaselain tai Locus Map) mihin voit syöttää etsittävät koordinaatit WGS84 muodossa.

Rastien haku ja kysymyksiin vastaaminen on vapaaehtoista, mutta toivomme että mahdollisimman moni marssija hakisi nämä rastit ja vastaisi kysymyksiin. Vastausten palauttaneiden kesken arvotaan palkinto.

Marssikeskus;

Saunaparoni Oy Maskussa, Maskuntie 248, 21250 Masku

VT8 liittymä no. 6, josta opastus.

Masku
Maskuntie 248