Nuorten reserviläisten päivä (kohdennettu kurssi)

Ajankohta 21.9.2019
Kesto 1
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika

Harjoituksen opetustarkoituksena ja tavoitteena on:
• kerrata ja harjoituttaa reserviläisten taitoja rynnäkkökivääriammunnassa
• antaa informaatiota reserviläisille vapaaehtoisten maanpuolustusjärjestöjen ja Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen toiminnasta ja niiden tarjoamista mahdollisuuksista osallistua maanpuolustukseen.

Nuorille erikseen kutsutuille reserviläisille.

Suositeltavat esitiedot

Nuorten reserviläisten päivä 21.9.2019 toteutetaan Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen (MPK) kurssina ja Puolustusvoimien vapaaehtoisena harjoituksena (VEH). Järjestelyistä vastaavat Uudenmaan ja Helsingin reserviläisjärjestöt, Puolustusvoimat sekä Maanpuolustuskoulutusyhdistys. Mukaan mahtuu 100 ensimmäistä, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen kannattaa siksi tehdä mahdollisimman pian. Ilmoittauduttuasi saat vahvistuksen onnistuneesta ilmoittautumisesta sähköpostitse elokuun alussa. Kurssille hyväksytyt saavat myöhemmin toisella viestillä vahvistuksen hyväksynnästä ja saapumisohjeet.

Keskusampumarata, Santahamina
00860 Helsinki

Kysy lisätietoja

Kurssiin liittyvät asiat:
Helsingin Reserviupseeripiirin toiminnanjohtaja Tomi Alajoki (tomi.alajoki@hrup.fi

Kurssin hallinto:
Koulutuspäällikkö Juha Suvisaari, juha.suvisaari@mpk.fi