Vapaaehtoisen maanpuolustuskouluksen kehittäminen 2020: JALKAUTTAMISKIERTUE 2019 TIKKAKOSKI

Ajankohta 3.10.2019
Aika 16.30
Kesto 0,5
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika

Maanpuolustuskoulutusyhdistys MPK järjestää yhdessä Puolustusvoimien ja puolustusministeriön kanssa valtakunnallisen infokiertueen, jossa kerrotaan lakimuutoksen vaikutuksista MPK:n toimintaan.
Infotilaisuudet on tarkoitettu kaikille MPK:n toimintaan sitoutuneille, jäsenjärjestöjen henkilökunnalle ja toimijoille sekä kaikille lakimuutoksen vaikutuksista kiinnostuneille. Infotilaisuuksissa kerrotaan muutoksesta ja sen vaikutuksista MPK:n koulutustoimintaan niin viranomaisten kuin MPK:n näkökulmasta.
Tilaisuuden jälkeen osallistuja tietää uuden lain vapaaehtoisesta maanpuolustuksesta tuomat muutokset 1.1.2020 alkaen ja sen vaikutukset MPK:n toimintaan.

Kaikille MPK:n sidosryhmien toimijoille, sitoutuneille sekä MPK:n toiminnassa mukana oleville maanpuolustajille.

Suositeltavat esitiedot

Ilmoittautumiset vain MPKn kurssikalenterin kautta.
Ota mukaasi passi tai henkilökortti, jotta voit todistaa portilla henkilöllisyytesi.
Voit osallistua tilaisuuteen myös:
- Pv:n Videoneuvotteluyhteydellä kokoushuoneessa PV TIKKAKOSKI ILMASK HK AUDITORIO 41043 - 7823
- eTuve yhteydellä omalla tietokoneellasi. Tietokoneessa on oltava Google Chrome selain. Mikäli osallistut eTuve neuvotteluyhteydellä, niin kysy liittymisohjeet viimeistään 2.10. Ahti Piikiltä, ahti.piikki@mpk.fi. Yhteyden toimivuus testatataan 3.10. klo 13:00 alkaen.

Ilmasotakoulu Huoltokeskuksen Auditorio
Viestitie 7, josta opastus