Kyberturvallisuuden peruskurssi

Kesto 2,5
Paikkakunta Santahamina, Helsinki
Ilmoittautumisaika 29.8.2019 12.00 - 1.11.2019 17.00

Kurssin jälkeen osallistujat tuntevat tietoteknisten asioiden, laitteiden ja sovellusten kyberturvallisuutta ja osaavat sen perustiedon perusteella tehdä kurssiharjoituksia. Osallistujien keskustelulla halutaan luoda kiinnostusta ja oppimista.
Osallistuja saa kurssilla perustietoa kyberturvallisuuden käsitteistä, ilmiöistä ja kehityssuunnista. Kurssin jälkeen osallistujalla tietoa ja taitoa itsenäiseen tiedonetsimiseen, harjoitteluun ja osaamisen syventämiseen. Kurssi antaa valmiuksia osallistua jatkokursseille.

Kurssi soveltuu kyberturvallisuudesta kiinnostuneille, joilla on tahto ymmärtää tietoteknisten asioiden, laitteiden ja sovellusten kyberturvallisuuden perusasioita.
Osallistujan odotetaan olevan vähintään 18-vuotias ja Suomen kansalainen.

Suositeltavat esitiedot

Kurssille osallistuvalta ei odoteta tietoteknistä asioiden, laitteiden ja sovellusten esitietoa. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita mutta tietotekninen asiantuntemus helpottaa ymmärtämään asioita.

Santahamina
MPK ESMPP Koulutuskeskus