Kunnossa Inttiin -kurssi

Kesto 1,0 vrk
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 7.11.2019 mennessä

Kutsuntaikäisten nuorten fyysisen kunnon harjoittelun tukeminen ennen palvelukseen astumista, Liikunnalliseen elämäntapaan kannustaminen ja tätä kautta ehkäistä varusmiespalveluksen aikana tapahtuvia palveluksen keskeytyksiä.

Lauantaina 9.11.2019 koulutetaan ammuntoihin liittyviä taitoja ja käytännön harjoittelua sekä fyysistä liikuntaa.

Kutsuntaikäiset, jotka ovat osallistuneet 10.11.2018 aloitetulle Kunnossa Inttiin -kurssille.

Suositeltavat esitiedot

Ammuntaosuus kurssilla keskittyy aseen käsittelyyn sekä ampumataitojen kehittämiseen turvallisesti.

Kurssilaisille jaetaan maastopuku ja muu kurssilla tarvittava varustus. Ruokailu järjestetään MPK:n toimenpitein.

Kurssi toteutetaan yhteistyössä Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen (MPK) Oulun koulutuspaikan ja Kempeleen kunnan kanssa. Yhteisiä kokoontumisia on 1 krt/kk (n. puoli päivää – lähtökohtaisesti lauantaisin).

Kurssi on maksuton.

Ampumaradan Paviljonki ja Valkeisen sauna