Kesäyön marssi 2020 Jyväskylä 25 km reserviläisille

Kesto
Paikkakunta Jyväskylä
Ilmoittautumisaika 12.4.2020 20.50 - 12.8.2020 12.00

Tavoitteena on kehittää reserviläisten marssitaitoja sekä heidän pitkäkestoista fyysistä toimintakykyään, edistää kaikkien kansalaisten liikuntaaktiivisuutta sekä aktivoida nuoria maanpuolustuskoulutustoimintaan.

Suorittamalla tämän marssin ja 7 km:n suunnistuksen tai osallistumalla MPK:n ammuntoihin, niin sinulle tullaan esittämään yhtä korvaavaa KH-vuorokautta.

Kaikille kunnostaan huolehtiville reserviläisille.

Varustuksena maastopuku ja -lakki / baretti, varsikengät / vast. sekä 5 kg:n kantamus.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Tapahtumapaikka on Buugi Liikunta- ja hyvinvointikeskus , Sykeraitti 7-9, 40630 Jyväskylä.
Koronapandemian takia alkujumppaa ei ole ja liikkeelle lähtö tapahtuu porrastetusti klo 17.00 - 17.30.
Ilmoittaudu marssitoimistossa Buugin edessä ja lähde reitille. Reitti kiertelee Laajavuoressa hiekkaisia teitä ja polkuja pitkin ja sen jälkeen Palokkajärven.Reitillä on muutamia lyhyitä asfalttiosuuksia.

Osallistumismaksuun sisältyy vakuutus, huolto reitin varrella, kunniakirja ja kangasmerkki, maalissa keittoateria sekä mahdollisuus käyttää peseytymistiloja. Koronapandemian tilanteen muuttuminen voi vaikuttaa huollonjärjestelyihin.
Osallistumismaksu lähetetään sähköpostilla marssin jälkeen.

Buugi Liikunta- ja hyvinvointikeskus
Sykeraitti 7-9