Lihaskuntotestitilaisuus Tuusulassa

Kesto 2 tuntia
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 11.12.2019 9.43 - 7.8.2020 16.00

Kurssilla testataan lihaskunto Puolustusvoimien kolmen liikkeen testipatterilla. Niiden perusteella kurssilainen saa tiedon omasta toimintakyvystään.

Kaikille ja reserviläisiä muistutetaan, että lihaskuntotesti + kestävyystesti (cooper/kävelytesti) = korvaava kertausharjoituspäivä.

Testattavan on oltava testaustilanteessa terve ja kykenevä tekemään testin.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Ilmoittautuminen, alkulämmittely, testit, jäähdyttely

Osallistumisen peruuttaminen ilman piiripäällikön hyväksymää syytä alle 7 päivää ennen kurssia ei oikeuta kurssimaksun palauttamiseen.

Tuusula, PV:n Kurssikeskus liikuntasali
Rantatie 66
04310 Tuusula

Kurssin johtaja ja hallinto: Liikuntapäällikkö Harry Sainio, harry.sainio@mpk.fi, 040-9031721