PikkuNASTA FANNI 2020, Harjoituksen johto ja organisaatio

Kesto 4 vrk
Paikkakunta Taivalkoski
Ilmoittautumisaika 27.7.2020 9.00 - 24.8.2020 23.55

Kurssilainen osaa soveltaa aiemmin oppimaansa ja syventää johtamisen tietoja ja taitoja harjoituksessa. Lisäksi kurssilainen osaa huomioida keskeiset turvallisuustekijät harjoituksen onnistumiseksi.

Fanni 2020 -harjoituksen organisaatiossa toimivat: harjoituksen johto, toimistojen päälliköt, toimistojen vastaavat, ensiapuhenkilöstö ja kaikki tukitehtävissä toimivat.

Harjoituksen kurssinjohtajat, varajohtajat ja kouluttajat ilmoittautuvat omille kurssilleen.

PikkuNASTA -harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta tai ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Harjoitukseen osallistuminen vaatii normaalia terveyttä ja kuntoa. Koulutus on pääosin luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta.

Harjoitukseen hyväksytyille lähetetään noin kuukautta ennen harjoitusta kirje, jossa kerrotaan tarkemmin jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta. Maksuohjeet tulevat automaattiviestinä MPK:n järjestelmästä, mutta tämä kurssi on osallistujille maksuton.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssilla toteutetaan harjoitus yhdessä muiden toimijoiden kanssa sekä vastataan oman tehtävänkuvaan liittyvien asioiden organisoinnista ja toteuttamisesta.

Maksuton

Maijanlammen harjoitusalue