Perusammunta (pistooli)

Kesto 0,5
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 31.12.2019 8.00 - 23.2.2020 23.00

Perusharjoittelu reserviläisten pistooliammuntaan ja lajiin tutustuminen harrastusta aloittaville. Oman ampumataidon kehittäminen jo pidemmälle ehtineillä. Ammunnat ovat reserviläisurheiluliiton lajien mukaisia ammuntoja (esim. RA3 ja RA4). Ammunnan aloittelijoille annamme koulutusta. Koulutustarpeesta on hyvä ilmoittaa etukäteen juhana.liesimaa(at)mpk.fi osoitteeseen.

18v täyttäneet Suomen kansalaiset.

Etelä-Suomen maanpuolustuspiirin pistooliammunnat ovat ulkoradalla pidettäviä ohjattuja ja valvottuja ammunnan harjoittelutilaisuuksia.

Kurssin kesto: 9-12
1. Varomääräykset
2. Kohdistuslaukaukset
3. Ampumaharjoitus RA3 kiinteät taulut 25m
4. Ampumaharjoitus RA4 kääntyvät taulut 25m
5. Vapaa harjoittelu

Suositellut varusteet:
* Itselataava pistooli + 3 lipasta (tai revolveri)
* kuulosuojaimet, suojalasit (löytyvät myös lainaksi)
* 100-150 patruunaa
* Säänmukainen ja liikkumiseen soveltuva vaatetus

Käytettävien varusteiden tulee olla tarkoituksenmukaisia ja mahdollistaa turvallinen toiminta harjoitteissa. Henkilöllisyystodistus tai ajokortti aina mukana. Jos käytät omia aseita, pidä aseluvat mukanasi!

LAINA-ASEEN TARVE?
Jos tarvitset laina-aseen, lähetä siitä sähköposti osoitteeseen lainakalusto(at)gmail.com. Otsikkoon mille kurssille tarvitset laina-aseen ja sisältökenttään minkä laina-aseen tarvitset (kivääri ja/tai pistooli) ja tarvittava patruunamäärä (50kpl/100kpl/150kpl). Patruunat laskutetaan jälkikäteen käytettyjen patruunoiden perusteella, kurssimaksun kanssa. Lähetä viesti keskiviikkoon mennessä kun vuoro on lauantaina/sunnuntaina.

Hinta:
Kurssimaksu/ratavuoro maksu 7€ Patruunat: 7.62x39 50kpl 25€ 9mm 50kpl 15€
Peruminen viimeistään keskiviikkona ennen vuoroa sen jälkeen maksuja ei poisteta.

Santahamina
00860 Helsinki