Reserviläisammunta (kivääri) SotVa

Kesto 0,5
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 13.1.2020 8.00 - 1.2.2020 23.00

Kurssin tavoitteena parantaa reserviläisen perusampumataitoa. Ammunnoissa käytetään reserviläisen ampumaohjelmiston kivääriammuntoja 1-5. Kyseinen kurssi on sotilaallisia valmiuksia palvelevaa koulutusta.

18v täyttäneille Suomen kansalaisille. Puolustusvoimat tarkistavat etukäteen kurssille tulijat ja voivat evätä osallistumisen.

Huomioi ilmoittautumisen loppuaika, 5 viikkoa ennen kurssia!

LAINAKIVÄÄRIN TARVE?
Jos tarvitset lainakiväärin, lähetä siitä sähköposti osoitteeseen lainakalusto(at)gmail.com. Otsikkoon mille kurssille tarvitset lainakiväärin ja tarvittava patruunamäärä (yleensä 100kpl riittää). Patruunat laskutetaan jälkikäteen käytettyjen patruunoiden perusteella, kurssimaksun kanssa. Lähetä viesti keskiviikkoon mennessä kun vuoro on lauantaina/sunnuntaina.

Hinta:
Kurssimaksu/ratavuoro maksu 7€ Patruunat: 7.62x39 50kpl 25€ 9mm 50kpl 15€

Jos käytät kurssilla omaa asettasi, pidä aselupasi mukanasi. MPK:n ammunnanjohtaja on velvoitettu tarkistamaan se ennen ammuntoja.

Aikataulu 12-16:
Turvamääräykset