Kouluttajakoulutus 1, 2/2

Kesto 2 päivää
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 21.4.2020 21.43 - 31.10.2020 9.00

Kurssin jälkeen kurssilaiset osaavat toimia kouluttajatehtävissä MPK:n kursseilla.

MPK:n kouluttajat ja apukouluttajat, MPK:n koulutustehtäviin haluavat sekä maakuntakomppanioiden johtajat

Kurssi on ESMPP:n toimintaan sitoutuneillle ilmainen.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssin aikana käydään läpi mm. kouluttajan tehtäväkuva, kouluttajana toimimisen periaatteet, monipuoliset opetusmenetelmät, vuorovaikutustaidot, viestintä, koulutuksen suunnittelu ja toiminta ongelmatilanteissa.

Kurssilaiset harjoittelevat rastikoulutuksen kokonaissuorituksen perusteista alkaen. Kurssin lopuksi kurssilaiset suorittavat teoriakokeen ja antavat näyttökokeen rastikoulutuksen toteutuksesta.

Kurssi käsittää kaksi viikonloppua. 1. jakson hyväksytysti suorittaneet siirretään 2. jaksolle.

Puolustusvoimien kurssikeskus
Rantatie 66