Kesäyön Marssi marssijat - 10 km - sotilas

Kesto 1 h 30 min
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 29.3.2020 20.02 - 3.9.2020 16.00

Testata ja osoittaa reserviläisen kenttäkelpoisuutta.

Kaikille reserviläisille

Reserviläisten kenttäkelpoisuusvaatimukset muuttuvat lähivuosina. Vaikka pitkillä reppumarseilla on paikkansa kestävyyskunnon osoittamisessa, niiden merkittävyys on laskenut. Tilalle on tullut tarve suorittaa "pikamarsseja" taisteluvarustuksessa. Nyt on mahdollisuus kokeilla yhtä mahdollisuutta: 10 000 metrin pikamarssi sotilasvarustuksessa ja kello käymässä.
- Matka 10 km
- Sotilasvaatetus: Yleisesti palveluskäytössä olevat varsikengät, maastopuku ( Ei vieraita kansallisuustunnuksia) ja päähine.
- Sotilasmallinen reppu, paino alussa ja lopussa 15 kg, punnitaan alussa ja lopussa. Keventäminen kielletty matkan aikana (valvotaan )
- Suoritusaika 1 h 30 min Aika mitataan Emit- järjestelmällä. Emit-lähettimen saa lainaksi marssin ajaksi.

Marssikeskus aukeaa klo 12.00. Ilmoittatuminen klo 15.00 mennessä, lähtö klo 16.00. Reitillä ei ole huoltoa. Marssin lopuksi tarjotaan keittolounas.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Reitti:
Unkkakallio-Sikokallio-Tuusulan itäväylä- Saviriihentie-Järvenpääntie -Tuusulanväylä.

Tarkemmat tiedot https://mpk.fi/kesayonmarssi/tuusula/

Tuusulan urheilukeskus, Hyrylä