Military Cross Training-harjoitus

Ajankohta 18.8.2020
Kesto 2 tuntia
Ilmoittautumisaika 9.4.2020 18.54 - 12.8.2020 23.00

Kurssilla tehdään lihas- sekä kestävyyskuntoa kehittävä fyysisen toimintakyvyn harhoitus

Kurssi soveltuu kaikille oma fyysisen toimintakyvyn parantamisesta kiinnostuneille.

Harjoitus tehdään ulkotiloissa Maanpuolustuskorkeakoulun urheilukentän maastossa. Pukeutumistilat ovat myös ulkona ja pesumahdollisuus rajallinen.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Harjoitukseen sisältyy lämmittely, itse harjoitus ja jäähdyttely.

Osallistumisen peruutus alle 7 päivää ennen kurssia sallittu ainoastaan piiripällikön hyväksymällä syyllä

Santahamina, urheilukenttä

Kurssinjohtaja ja harjoituksen pitäjä: Harry Sainio, LIikuntapäällikkö, MPK Etelä-Suomi
harry.sainio@mpk.fi