Kulunvalvontapaikka poliisin virka-apuna 3Q/2020 - verkkokurssi

Kesto 1 päivä
Paikkakunta Verkkokurssi (PVMoodle)
Ilmoittautumisaika 1.7.2020 0.00 - 30.9.2020 23.00

Tämä kurssi on PVMoodlessa olevan verkkokurssin tukikurssi. Kurssi-ilmoittautumisten avulla kerätään tieto siitä, ketkä ovat jo suorittaneet kyseisen PVMoodle- kurssin.

Tälle kurssille hakutuneille pyritään hakemaan yksi sotilaallisia valmiuksia tukeva (SOTVA) koulutuspäivä MPKn koulutusrekisteriin merkittäväksi.

Vain PVMoodlessa olevan "Kulunvalvontapaikka poliisin virka-apuna"- verkkokurssin jo suorittaneille.

HUOM! Ennen tälle kurssille ilmoittautumista sinun tulee suorittaa PVMoodlessa oleva "Kulunvalvontapaikka poliisin virka-apuna"- verkkokurssi hyväksytysti.

Sinun tulee myös lähettää PVMoodlen kurssitodistukset vastuuopettajalle ohjeen mukaisesti ennen tälle kurssille ilmoittautumista.

Tämän kurssin avulla kerätään ja tallennetaan tieto "Kulunvalvontapaikka poliisin virka-apuna"- verkkokurssin suorittaneista vasta sen jälkeen, kun henkilö on jo suorittanut ao. PVMoodle- kurssin.

Valmiuspäällikkö Pasi Raatikainen, 050 345 0694, pasi.raatikainen@mpk.fi