Kesäyön Marssi - 30km

Kesto 1 vrk
Paikkakunta Mikkeli
Ilmoittautumisaika 8.6.2020 10.17 - 29.8.2020 12.00

Kyettävä 30km:n jalkamarssin suorittamiseen.

Reserviläiset ja väh 18 vuotta täyttäneet.

Kurssilla marssitaan 30km opastetulla reitillä. Reitillä on huoltopisteitä. Marssi hyväksytään reserviläiselle fyysisen kunnon suorituksena. Tällöin varustuksena on sotilasvaatetus ja reppu. Marssin järjestäjä varaa tarvittaessa sotilasvaatetuksen osallistujalle. Marssilla käytetään omia jalkineita. Mikäli et suorita reserviläisen kuntosuoritusta, niin käytät omia varusteitasi. Marssin lähtöpaikka ja maali sijaitsevat Karkialammella Army Hostelin edessä os Jääkäritie 5 50150 Mikkeli. Marssin jälkeen on mahdollisuus keittolounaaseen.
MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.
Asevelvollisille myönnetään kuntosuorituksesta 1 kertausharjoitusvuorokausi.

Karkialammen Army Hostelilla oleva marssikeskus avataan klo 11.30. Marssille ilmoittaudutaan joko MPK:n koulutuskalenterin kautta tai marssikeskuksessa vähintään tuntia ennen annettua lähtöaikaa.
Marssin lähtö tapahtuu marssikeskukselta porrastetusti klo 13.00 -13.30.

Osallistumismaksuun kuuluvat muonitus ml reitillä oleva huolto, vakuutus, varusteet ja todistus.

Army Hostel, Karkialampi, Mikkeli
Jääkäritie 5