Lihaskunto- ja kestävyystestitilaisuus Espoon Leppävaarassa

Kesto 3 tuntia
Paikkakunta Espoo
Ilmoittautumisaika 9.6.2020 19.35 - 28.6.2020 18.00

Kurssilla testataan osallistuja lihaskunto PV:n testipatterilla sekä kestävyyskunto alle 45-vuotiailla Cooperin testillä sekä yli 45-vuotiailla UKK-kävelytestillä.
Testien perusteella osallistuja saa tietoa omasta toimintakyvystään sekä ohjeita sen parantamiseksi

Kurssi soveltuu kaikille omasta fyysisestä toimintakyvystään kinnostuneille.

Kurssilla tehdään lihaskuntotestit sekä kestävyyskuntotestit ulkotiloissa. Varustus ulkoliikuntaan sopiva.
Kurssille osallistujan tulee kokea olevansa täysin terve. Ennen suorituksia täytetään terveyskysely.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Kokoontuminen klo 18.00 Leppävaaran urheilukentäln pääportilla.
Ensin tehdään lämmittely johdetusti, jonka jälkeen tehdään lihaskuntotestit.
Tauon jälkeen tehdään kestävyyskuntotestit.

Osallistumismaksu sisältää MPK:n tapaturmavakuutuksen.
Peruminen mahdollista vähemmän kuin 7 vrk ennen kurssin alkua vain piiripäällikön hyväksynnällä.

Leppävaaran Urheilupuisto
Veräjäpellonkatu 17
02650 Espoo

Harjoituksen johtaja ja testaaja:
Pekka Sillanpää, ARU,
p. 050 332 1991, pekka.sillanpaa@gmail.com