Maskun marssi - Reservin kenttäkelpoisuus 28km

Kesto 1,0 vrk
Paikkakunta Masku
Ilmoittautumisaika 22.6.2020 15.00 - 30.8.2020 23.00

Kurssin jälkeen osallistuja on suorittanut Reservin kenttäkelpoisuusmarssin 28km. Osallistuja on matkan aikana kerrannut myös kartanlukua ja suunnistusta.

Kurssi on kohdennettu reserviläislille, yli 18-vuotta täyttäneille, jotka ovat kiinnostuneita suorittamaan jalkamarssin 28km. Ota huomioon esitietojen varustelista kenttäkelpoisuussarjassa.

Varustelista 28 km Reservin kenttäkelpoisuussarjaan
- M05 maastopuku (muut eivät hyväksyttyjä)
- varsikengät
- vähintään 10kg reppu koko matkan ajan
- vesipullo
- puhelin, mielellään älypuhelin

Sotilassarjassa ilmoittautuminen ainoastaan MPK:n kurssikalenterin kautta, viimeistään 19.8.2020. Jälki-ilmoittautumisia ei oteta vastaan.

Mitä kurssilaisen tulisi huomioida ennen MPK:n harjoitusta, sen aikana ja sen jälkeen? Ohjeistus päivittyy tarpeen mukaan. Muistathan lukea ohjeen aina ennen koulutukseen osallistumista.
Ajankohtaiset ohjeet osallistujalle

Aikataulu: Marssitoimisto aukeaa klo 8.30. Marssitoivotus pidetään klo 10.00 , jonka jälkeen joustavasti marssille. 28km marssijat pääsevät lähtemään matkaan jo klo 9.00 alkaen. Marssitoimisto sulkeutuu klo 18.00. Marssijat kulkevat 15km tai 28km reitin.

Reitti kulkee pääosin metsäisiä polkuja pitkin, matkalla hieman asfalttitietä sekä hiekkatietä. Reitin varrella on huolto- ja vesipisteitä. Marssitoimistona toimii Saunaparoni Maskussa. Marssin jälkeen ruokailu ja sauna uintimahdollisuuksineen.

Kaikki marssijat saavat todistuksen. Marssin jälkeen mahdollisuus ostaa Maskun marssi logolla varustettu kankainen merkki tai lippalakki.

Saunaparoni Masku
Maskuntie 248