Maskun marssi - Kuntomarssi 28km

Kesto 1,0 vrk
Paikkakunta Masku
Ilmoittautumisaika 22.6.2020 15.00 - 20.9.2020 9.00

Kurssin jälkeen osallistuja on suorittanut 28km pituisen kuntomarssin järjestäjän osoittamalla reitillä.

Kurssi on tarkoitettu kaikille marssista kiinnostuneille sekä alle-18 vuotiaille henkilöille.

Varustelista marssijoille
- säänmukainen vaatetus
- vesipullo
- puhelin, mielellään älypuhelin

Mikäli et jostakin syystä onnistu luomaan itsellesi tunnuksia MPK:n järjestelmään, niin voit ilmoittautua myös
tämän linkin kautta.
Tietosi syötetään piiristoimiston henkilökunnan toimesta järjestelmään ja sen jälkeen liitetään automaattisesti mukaan marssille.
Jälki-ilmoittautuminen on mahdollista mikäli osallistujamäärä sen sallii.

Mitä kurssilaisen tulisi huomioida ennen MPK:n harjoitusta, sen aikana ja sen jälkeen? Ohjeistus päivittyy tarpeen mukaan. Muistathan lukea ohjeen aina ennen koulutukseen osallistumista.
Ajankohtaiset ohjeet osallistujalle

Aikataulu: Marssitoimisto aukeaa klo 8.30. Marssitoivotus pidetään klo 10.00 , jonka jälkeen joustavasti marssille. 28km marssijat pääsevät lähtemään matkaan jo klo 9.00 alkaen. Marssitoimisto sulkeutuu klo 18.00. Marssijat kulkevat 15km tai 28km reitin.

Reitti kulkee pääosin metsäisiä polkuja pitkin, matkalla hieman asfalttitietä sekä hiekkatietä. Reitin varrella on huolto- ja vesipisteitä. Marssitoimistona toimii Saunaparoni Maskussa. Marssin jälkeen ruokailu ja sauna uintimahdollisuuksineen.

Kaikki marssijat saavat todistuksen. Marssin jälkeen mahdollisuus ostaa Maskun marssi logolla varustettu kankainen merkki tai lippalakki.

Saunaparoni Masku
Maskuntie 248