Arjen viestivälineet: arjen viestivälineiden hyödyntäminen paikallispuolustuksessa

Ajankohta 24.4.2021 - 25.4.2021
Kesto 2 vrk
Ilmoittautumisaika 1.2.2021 10.55 - 21.3.2021 23.59

Kurssin jälkeen osallistujat tuntevat arjen viestivälineet ja niiden käytön kriisi- ja poikkeusoloissa.

Kurssi soveltuu henkilöille, jotka tarvitsevat ns. arjen viestivälineitä tehtävässään ja/tai haluavat oppia välineiden käytön osana suurempaa joukkokokonaisuutta.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Koulutuksen aikana käydään läpi arjen viestivälineiden hyödyntämisen perusteet ja harjoitellaan välineiden käyttöä paikallisjoukkojen viitekehyksessä.

Webinaari (MS-Teams)

Kurssinjohtaja: Tatu Tahkokallio