Asetekniikka ja asehuolto

Kesto 0,5
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 2.12.2020 11.48 - 14.2.2021 23.59

Perehdyttää kurssilaiset ampuma-aseen tekniikkaan ja rakenteeseen, sekä kouluttaa heidät huoltamaan ase; aseiden huoltoa.

Aiheesta kiinnostuneille Oulun alueen reserviläisille.

Kurssilaisten henkilöllisyys tarkastetaan sekä aseiden hallussapitolupa, mikäli tuo omia aseita kurssille huollettavaksi. Ehdoton kielto kaikenlaisille paruunoille, yhtään kovaa patruunaa ei saa tuoda kurssille.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

AK ja pultit
Ampuma-aseen tekniikka ja rakenne, aseen osat, purkaminen ja kokoaminen, aseen huolto ja siihen tarvittavat välineet.

Maksuton

Pohjansali