Kulunvalvontapaikka poliisin virka-apuna, verkkokurssi 2021

Ajankohta 15.12.2021
Kesto Arvioitu opiskeluaika on 1 päivä
Ilmoittautumisaika 1.1.2021 8.17 - 31.12.2021 1.00

Kurssi antaa sinulle perusteet toiminnallesi poliisin avuksi perustetulla kulunvalvontapaikalla siten, että olet heti alusta alkaen ammattitaitoisempi kuin joku muu.

Oppimistavoitteet on määritelty erikseen kurssin sisällä.

PVMoodellessa tehtävä itseopiskelukurssi on tarkoitettu sinulle, kun olet menossa reserviläisenä poliisin virka-apupyynnön jälkeen perustamaan tai työskentelemään tällaisella kulunvalvontapaikalla (KVP).

Sijoitus maakuntajoukossa tai muu riitttävä peruste opiskelulle.

Kun olet hakeutunut tälle kurssille MPK:n kurssikalenterin kautta, kurssinjohtaja harkintansa mukaan lähettää sinulle kirjautusmisavaimen PVMoodle-kurssiin.

Kun olet hyväksytysti suorittanut kurssisisällön PVMoodessa, Erillisverkot Oy:n järjestelmässä (Virve) sekä Väyläviraston alustalla (Tieturva 1), ilmoita asiasta sähköpostilla kurssin vastuuopettajalle. Hän kirjaa suorituksesi MPK:n järjestelmään l. MPK- kortillesi.

Kurssin hyväksytysti suorittaneille pyritään hakemaan jälkeenpäin yksi (1) rinnasteinen kertausharjoituspäivä.

- Toiminta perustuu lakiin ja asetuksiin
- Tiealueella työskennellään vain turvallisesti
- Kulunvalvontapaikan perustaminen ja toiminta KVP:llä
- Viestikoulutus