Radioamatöörilaitteiden käyttö - nappulat ja niiden merkitys I

Kesto 0,3
Paikkakunta Etäkurssi
Ilmoittautumisaika 3.2.2021 10.10 - 31.3.2021 9.00

Kurssin tavoitteena on käydä läpi radioamatöörilaitteissa olevia säätimiä ja valintoja. Kurssi-illan jälkeen tuntee radioamatöörilaiteen nappien ja nappuloiden perusmerkityksen ja vaikutuksen liikennöintiin sekä osaa asettaa oman laitteensa säädöt niin, että vastaanotto ja lähetys on oikein säädetty.

Koulutus sopii kaikille ja siihen voivat ilmoittautua kaikki radioamatööritoiminnasta tai radioviestinnästä kiinnostuneet.

Kurssi pidetään verkkokurssina ja edellyttää kurssilaiselta älypuhelinta/tietokonetta ja riittävää verkkoyhteyttä sekä valmiutta etäyhteyteen.
Osalistumisohjeet lähetetään kurssilaiselle viikko ennen kurssin alkua.
MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: https://mpk.fi/ajankohtaista/mpk/ohjeita-osallistujalle/Ohjeita osallistujalle. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssi muodostuu kahdesta 45 minuutin webinaarijaksosta. Kurssi on ensimäinen osa kahden kurssin kokonaisuudesta.

TEAMS etäyhteys Etäkurssi

Kurssinjohtaja