KRIHA21 Siviilikriisinhallintaseminaari

Kesto 1,0 vrk
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 23.3.2021 15.36 - 9.9.2021 23.00

Tapahtuman tavoitteena on jakaa tietoa ja kokemuksia siviilikriisinhallintatehtävistä niihin hakeutumisesta kiinnostuneille eri alojen ammattilaisille.

Seminaari on kohdennettu siviilikriisinhallinnasta sekä ulkomailla kansainvälisissä tehtävissä työskentelemisestä kiinnostuneille eri alojen ammattilaisille.

Seminaari auditoriossa (Forum Marinum, auditorio Ruuma). Tilaisuuteen sisältyy kahvit. Omakustanteinen lounas mahdollista ravintola Göranissa.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalle. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna.
Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Alustava ohjelma:
Asiantuntijoiden alustukset ja keskustelu:
- Kirsi Henriksson (johtaja) 30 min + keskustelu 15 min
- Jyrki Ruohomäki (tutkimus-, kehittämis- ja tilannekuvayksikön johtava asiantuntija) 30 min + keskustelu 15 min
- Jukka Holmström (siviilikriisinhallinnan asiantuntija) 45 min + keskustelu 15 min.

Kurssi on maksuton osallistujalle

Forum Marinum