Turvallisesti vesillä -kurssi, PikkuNASTA AAVA 2021

Kesto
Paikkakunta Upiniemi
Ilmoittautumisaika 2.8.2021 9.00 - 5.9.2021 23.59

Kurssilainen osaa tunnistaa tapoja liikkua turvallisesti vesillä eri vuodenaikoina ja muistaa oikeita toimintatapoja hätätilanteessa. Koulutus kehittää osallistujien valmiutta ja asennetta turvalliseen liikkumiseen vesillä.

Soveltuu kaikille ja kaikenikäisille. Ikäraja osallistujille on 18 vuotta. Osallistuminen edellyttää hyvää peruskuntoa ja uimataitoa. Kurssin aikana liikutaan varuskunta-alueella ja kurssi pidetään pääosin ulkona.

Naisten Valmiusliiton PikkuNASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta tai ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Jatkotaso on mainittu erikseen. Harjoitukseen osallistuminen vaatii normaalia terveyttä ja kuntoa. Koulutus on pääosin luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa koulutusta.
Harjoitus toteutetaan huomioiden valtakunnallinen covid-19 viruspandemiatilanne. Harjoituksen kurssit toteutetaan soveltaen lähi- ja/tai etäopetuksena.
Harjoitukseen hyväksytyille lähetetään noin kuukautta ennen harjoitusta kirje, jos-sa kerrotaan tarkemmin jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta. Maksuohjeet lähetetään osallistumismaksun suorittamista varten kurssilaiselle aikaisintaan 21 päivää ennen harjoitusta sähköpostitse tai e-kirjeenä. Osallistumisen peruuttaminen tätä ennen ei aiheuta kustannuksia.

Kurssilla tutustutaan vesistöllä liikkumisen turvallisuutta lisääviin tekijöihin ja harjoitellaan turvallisuutta lisääviä taitoja. Kurssilla harjoitellaan veden varaan joutumista ja pelastautumista.

Upinniemi, Kirkkonummi
Upinniementie 1160
02470 Upiniemi

Kurssinjohtaja: Kati Vuorio (puh. 0449831061)