JOJÄ-info

Kesto 0,25 vrk
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 20.10.2021 14.00 - 29.11.2021 23.59

Kurssin tavoitteena on jakaa tietoa Etelä-Suomen maanpuolustuspiirissä toimiville viesti- ja johtamisjärjestelmäalan reserviläisille ja muille kouluttamistoiminnasta kiinnostuneille vuoden 2022 tulevasta toiminnasta sekä rekrytoida kouluttajia ja tukihenkilöstöä tuleville kursseille.

Kurssi soveltuu Etelä-Suomen maanpuolustuspiirin sitoutuneille johtamisjärjestelmäkouluttajille, viesti- ja johtamisjärjestelmäreserviläisille sekä muille kiinnostuneille.

Kurssi sopii kaikille asevelvollisille.

Infoon on mahdollista osallistua myös Teamsin välityksellä. Ilmoitathan, mikäli tahdot saada Teamsin liittymislinkin.

- Vuoden 2021 yhteenveto
- Vuosi 2022 tulevat kurssit
- ESMPP puheenvuoro ja terveiset kouluttajille
- HRUP:n Viestiosaston palkitsemiset
- Verkostoituminen ja kouluttajien rekrytointi kursseille

Kurssi järjestetään hybridimallina noin kaksi tuntia kestävänä tilaisuutena. Osallistumisen esitietoina pyydetään vastaamaan tuleeko tilaisuuteen paikan päälle, vai osallistuuko etänä MS TEAMSilla. Kurssille hyväksytyt saavat liittymislinkin ja -ohjeet sähköpostiinsa ennen kurssia.

Maanpuolustustalon auditorio
Töölöntorinkatu 2