Kuntotestaajakurssi

Kesto 2 päivää
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 1.12.2021 10.01 - 21.3.2022 9.00

Kurssin tavoite on antaa valmiudet toimimaan reserviläisen kuntotestien pitäjänä. Kurssin jälkeen osallistuja tietää eri testien suoritustavat ja turvallisuustekijät. Kurssilla kerrotaan myös testien käytännön järjestelyistä sekä testituloksien tulkinnasta testattaville.

Kurssi soveltuu kaikille fyysisestä toimintakyvystä ja sen parantamisesta kiinnostuneille. Aiempi liikunta-alan koulutus ei ole pakollinen, mutta siitä on toki hyötyä testaajalle.

Kurssin yhteydessä tullaan järjestämään kuntotestitilaisuus reserviläisille MPK:n erillisenä kurssina. Kurssilaiset toimivat sen tilaisuuden testaajina.

Kokoontuminen lauantaina 9.4. klo 9.00
Lauantain ohjelmassa teoriaosuudet testien järjestämisestä
Sunnuntaina käytännön testien pitäminen urheilukentällä, joiden jälkeen palaute ja kurssin päätös.

Kurssi on maksuton

Santahamina
Radioniementie 1

Harjoituksen johtaja Jarkko Paananen, jarkko.paananen@mpk.fi