Webinaari: Naisten vapaaehtoiseen asepalvelukseen perehdyttävän koulutusohjelman jalkautus

Ajankohta 25.1.2022
Kesto 2 tuntia
Paikkakunta Verkkokurssi (MS Teams)
Ilmoittautumisaika 1.1.2022 12.00 - 21.1.2022 17.00

Webinaarin tarkoituksena on esitellä Naisten vapaaehtoiseen asepalvelukseen perehdyttävä koulutusohjelma ja sen tavoitteet.
Tilaisuuden jälkeen osallistuja muistaa koulutusohjelman tavoitteet ja kurssit. Hän ymmärtää, mistä saa lisätietoja koulutusohjelman toteuttamiseen.

Webinaari sopii henkilöille, jotka ovat kiinnostuneet toimimaan kurssinjohtajina tai kouluttajina naisten vapaaehtoiseen asepalvelukseen perehdyttävillä kursseilla. Tilaisuus soveltuu myös MPK:n henkilökunnalle koulutusohjelmaan perehtymiseen.

Webinaarissa esitellään Naisten vapaaehtoiseen asepalveluksen perehdyttävä koulutusohjelma ja sen hyväksytyt mallikurssit. Tilaisuudessa on myös mahdollista keskustella ohjelman jalkautumisesta ja siihen liittyvästä markkinoinnista sekä jakaa hyviä käytänteitä.

Tilaisuudesta vastaa koulutusohjelman kehittämisryhmä.

Etäkoulutus Verkkokurssi (MS Teams)

Kurssinjohtaja: toiminnanjohtaja Minna Nenonen
minna.nenonen@reservilaisliitto.fi, 0400 721 412