HÄLVÄ 22 Harjoituksen johto- ja huollon kurssi

Ajankohta 20.4.2022 - 23.4.2022
Paikkakunta Hollola
Ilmoittautumisaika 17.1.2022 12.29 - 3.4.2022 9.00

Lahden koulutuspaikan 20.-24.4.2022 HÄLVÄ 22 harjoituksen kurssien järjestäminen.
Kurssin jälkeen kurssilainen:
1.Tuntee materiaalitoimintojen ja huollon toteuttamisen viikonlopun kestävässä harjoituksessa yhteistoiminnassa kenttämuonituskurssin kanssa
2. Osaa kurssilaisten vastaanoton, sijoittaminen kursseille ja
kotiuttaminen, palautekysely ml
3. Osaa harjoituksen kuljetusten järjestämisen
4. Hallitsee ensiapukoulutuksen järjestäminen

Kaikille yli 18 vuotta täyttäneille henkilöille.

Henkilöt varustetaan suojavaatetuksella.
Mukaan omat peseytymisvälineet.
Majoittuminen parakkiolosuhteissa 20.-24.4.2022 väliset yöt.
Kurssilaislle lähetetään erillinen kurssikirje.

Kurssi alkaa valmitelijoiden toimesta keskiviikkona 20.4.2022 klo 6.00 ja muut kurssilaiset ilmoittautuvat torstaina 21.4.2022 klo 14.00-17.00 mennessä Hälvälän ampumaradan Tauluvaraston luokassa. Koulutuspäälikkö Timo Vento antaa yksityiskohtaiset ohjeet kurssille valituille.
Kurssi päättyy sunnuntaina 24.4.2022 klo 17.00 mennessä

Kurssilaiset tullaan sijoittamaan alla oleviin tehtäviin:
Harjoitustoimistoon, jonka tehtävänä on kurssilaisten vastaanotto, sijoittaminen kursseille ja kotiuttaminen, palautekysely ml.
Varastoryhmään, jonka tehtävänä on kurssiviikonlopun tarvittavan materiaalin vastaanotto ja luovutus sekä osallistuminen kurssiviikonlopun muuhun huoltoon
liittyvät toimenpiteet.

Kuljetusryhmään, jonka tehtävänä on toteuttaa tarvittavat kuljetukset ja osallistua varastoryhmän kanssa kurssiviikonlopun muihin huoltotoimenpiteisiin
Lahden koulutuspaikan koulutuspäällikkö voi tarvittaessa muuttaa kurssilaisen sijoitusta toiseen tehtävään.

Kurssi on maksuton.
Ilmoittautumisen voi peruuttaa 21 vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.
Maksuttomilla kursseilla peritään 40 euron maksu, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille.

Hälvälän harjoitusalue
Ampumaradantie